lunes, 24 de abril de 2017

ETIKETAK


Zergatik jarri etiketa bat geure azalaren kolore berdina ez dutenei? Azken finean, ez al dira gizakiak, guztiok bezala? Zerbait irabazten da? Gure ustez, hori egitean mundu guztiak galdu egiten du. Hala eta guztiz, tamalez, gaur egun oraindik ere, aurreiritziz beterik gaude eta etiketa gehiegi jartzen ditugu.

Amaitzeko Gatibu taldearen azken diskaren lehenengo abestia entzungo dugu. Entzun arretaz letra eta gozatu!



EZ NAIZU EPAITU
Ez naz beltz, ez zuridxe irrifarra nire ikurriñe. Ez naz cool, ez hipsterra,
ez dot zaintzen nire bixerra. Olerki gorri zaporedunak egiten dodaz uda heltzean. Ez naizu epaitu nire itxuragaitik, ez libre izateagaitik, ez arduretu nigaitik. Ez naizu epaitu nire itxuragaitik, ein nire bidxotzagaitik, eta maite naizenagaitik. Ez nintzen mundure etorri danan gustokoa izeteko. Ze laburre dan bizidxe eta zenbat kosta libre izetie. Nitaz suposatzen zan bizidxe errekara bota dot guztidxe. Ez naizu epaitu nire itxuragaitik… Biluzik jaidxo giñen, biluzik hilko gara. Zergaitik aurre epaitu ezagutzen ez banauzu. Ez naizu epaitu nire itxuragaitik…


No hay comentarios:

Publicar un comentario