domingo, 2 de abril de 2017

LARUNBATA



                                                         


Larunbatean 8:00tan altzatu nintzen nire logela margozteko. Lehenengo,   gozaldu egin nuen eta gero nire aitarekin nire logela margozten hasi nintzen. Bederatzietan horma erdia margoztuta nuen eta hamar eta erdietan horma guztia geneukan amaituta. Zikatu zenean hamabietan edo horrela ohea armairuak eta mahia bere tokian kokatu genituen. Eguerdiko 14:00tan jan egin nuen eta gero saskibaloi partidura  ikustera joan nintzen lagunekin. Arratsaldean Goxotxorin geratu nintzen Peio, Paule, Iratirekin...

Partidua hasi zen, eta nik eta Iratik palomitak erosi genituen. Ibaizabal taldeak irabazi zuen eta poz-pozik zegoen mundu guztia. Gainera jende asko jokalariekin argazkiak ateratzen hasi zen eta horretarako saski baloi zelaira jaitsi ziren eta nik, Peiok,  Iratik, Naroak...argazkiak atera genituen.

Galdakao Ibaizabal Saskibaloi Taldea Bizkaiko izen bereko herriko saskibaloi taldea da. 1983an sortua, emakumezko taldea 2012an Espainiako Emakumezko Saskibaloi Ligara igo zen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario