sábado, 22 de abril de 2017

BARTZELONA


Ostegunean, Apirilaren 13an, nire ama, aita, eta arrebarekin, goizeko 6:30tan, Bilbotik trena hartu genuen Bartzelonara joateko. BarcelonaGuest izeneko apartamentu batean hartu genuen ostatu. Lehenengo, "El Barrio Gótico" ikusi genuen, hor itzelezko tabernak eta katedral bat ikusi gendun.

Resultado de imagen de bartzelonaGero, "La Rambla" izeneko, kaleetako kioskoak ikustera joan ginen, hor Sagrada Familiako figura bat erosi nuen. Ondoren "El Mercado De La Boqueria"ikustera joan ginen baina festak zirenez itxita zegoen.
Resultado de imagen de bartzelona



Hurrengo egunean, goizean, "El Castillo De Montjuic"-era taxis joan ginen. Hortik izugarrizko lekuak ikusten ziren.
Arratsaldean, "La Sagrada Familia"-n ez ginen sartu jende asko zegoelako, orduan, bakarrik kankotik ikusi ahal izan genuen.
Larunbatan, ez ginen asko mugitu, egun oso-osoan ez ginen gure kaletik mugitu.
Igandean, goizean, Camp Nou zelaia ikustera joan ginen eta hor harrituta gelditu nintzen. Futbol zalai oso polita iruditu zitzaidan. Arratsaldean, park guell-lean sarrerak hartzerakoan, gehiago ez zeudela esan ziguten. Horregatik, apartamentura joan ginen deskansatzera eta bueltako bidaia prestatzera. Hor amaitu zen nire bidaia, hurrengo eguneko 7:30tan trenean egon behar nintzen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario