viernes, 31 de marzo de 2017

ASTEBURUKO PLANAK

                                      
Resultado de imagen de jugando con las estrellasGaur Paule Hernandoren urtebetetzea ospatuko dugu baina oraindik ez dakit zer oparituko diodan, halan da guztiz ere polita izatea espero dut. Han seguru gauza  pilo bat egingo ditugula eta oso ondo egongo garela lagunen artean. Gero etxera heldu eta afaltzen dudanean gustatzen zaidan programa bat ikusiko dut. Programaren izena " Jugando con las estrellas" deitzen da. Hiru ospetsu berri bere senide gazteekin heltzen dira. Gaur Lolita , Ivan Helguera eta Paco Collada joango dira. Programa hau antena 3n emango dute gaueko 09:00tan edo 09:30tan. Nire telebistako programarik gogokoenatariko bat da, oso dibertigarria eta polita delako.
Nire gurasoei ere asko gustatzen zaie, espero dut jende askori gustatzea, eta beraz ikustea, benetan barregura handia ematen duelako.



No hay comentarios:

Publicar un comentario