viernes, 31 de marzo de 2017

GAUR URTEBETETZEA


Resultado de imagen de estuches
Resultado de imagen de estuchesGaur Paulek urtebetetzea ospatzen du, Amaiarekin oparia erosiko dut eta espero dut Pauleri gustatzea. Gauza asko oparituko dizkiogu, urtebetetzea seiretan da eta oso ondo pasatzea espero dut. Pauleri estutxe bat, borragoma bat eta gauza gehiago oparituko dizkiot.
Urtebetetzea 20:00 amaitzen da eta gero ni etxera joango naiz.

Larunbata: Larunbat arratsaldean nire lagunekin kalera aterako naiz, gero etxera joatean pizza afalduko dut.

Igandean: Esnatzen naizenean ingurune errepasatuko dut azterketarako, gero jan egingo dut eta jan eta gero telebista pizka bat ikusiko dut eta berriro ingurune errepasatuko dut eta gero gauza gehiago egingo ditut.


Resultado de imagen de regalos dibujados

No hay comentarios:

Publicar un comentario