jueves, 15 de junio de 2017

2 URTE HAUEK

                                             
Resultado de imagen de gandaseia
5. mailan eta 6. mailan oso ondo pasatu dut , gauza asko  eta pertsona asko ezagutu ditut . Adibidez: Maitane ezagutu dut, hipikarekin hasi nintzen eta oraindik jarraitzen dut, eta bertan Garazi hobeto ezagutzeko aukera izan dut, asko maite dut lagun bezala eta leku askotara bidaiatu dut berarekin eta Disneyland ezagutzeko aukera izan dut.
Andereño oberena euki dut baina ohiukatzen duenean... Asko maite dut eta nirekin oso ona da, askotan matematika egiten dugu eta beti aspertzen gara . Azterketa batzuk ez  dira izan oso errezak beste batzuk aldiz bai. 
Nire irteerarik gogokoena Gorozika izan zen, oso oso ondo paSatu nuen .
Espero dut hurrengo urtea ez izatea zaila, baina badakit egongo naizela egun guztietan ikasten eta ikasten . 


No hay comentarios:

Publicar un comentario