jueves, 15 de junio de 2017

2 URTE HAUEK

  


Bi urte hauetan gauza asko pasatu zaizkigu eta esperientzia asko bizi izan ditugu. Orain tristura sentitzen dut, sei urtetan  gure eskola izan dena utzi behar dugulako. Baina eskola itxi beharko dugu eta institutora joango beharko gara. Institutoa oso zaila dela esaten dute  baina nire ustez lan gehiago egitea bakarrik dela. Nik klase berria zein den jakitea nahi dut baina oraindik ez dute esango eta horregatik irailerarte itxaron beharko dugu. Gauza batek beldurtzen dit, hamar irakasle izateak  baina ohituko gara. Irakasleak ondo azaltzea, majoak izatea eta zorrotzak ez izatea espero dut baina esan didatenagatik oso zorrotzak dira, halan da guztiz ere ez da ezer pasatuko ondo portatzen bagara. Hasteko gogoekin nago baina lagun batzuk ez, oso zaila dela iruditzen zaielako. Institutoa oso handia da eta klase asko dauzkate  eta bat esperimentuak egiteko erabiliko dugu.

Orain irteeretaz hitz egingo dut, institutoan irteera gutxi egingo ditugu. Lauagarren mailan bakarrik egingo dugu irteera eta aukeratu ahal izango dugu, Londresera joatea edo Saloura joatea. 
Gandasegin aldiz irteera asko egin ditugua adibidez hurrengo astean hondartzara goaz.










No hay comentarios:

Publicar un comentario