jueves, 15 de junio de 2017

2 urte hauek

Urte hauetan asko ikasi dut eta oso ondo pasatu dut.

Urte hauek nire eskolako bi urterik gogokoenak izan dira.
Bosgarren mailara heldu nintzenean beldurra neukan ez nekien norekin tokatuko zitzaidan eta ez nekien nor izango zen nire andereño berria baina azkenean lagun asko egin ditut eta guztiak oso onak gainera,  hurrengo urtean ez dakit nola egongo naizen baina ondo egotea espero dut gainera lagun berriak egingo ditut. Urte honetan oso ondo pasatu dut baina oraindik gogoratzen naiz Alaznek esan zigunean joan egin behar zela eta opari asko prestatu genituen. Opariak eman genizkion eta bapatean esan ziguten Alazne geratzen zela gurekin. Guztiak negarrez hasi ginen postazunagatik eta egun hori tristea izan zen baina azkenean egun alaia bihurtu zen.
Luzaroan hainbat irteera egin ditugu adibidez igerilekuetara eta Añanetako salinetara eta aurten azken irteeran hondartzara joango gara surf eta kayak egitera.  Hurrengo urtean oso ondo pasatzea espero dut  eta maisu andereñoak honak izatea. Faltan botako zaitut Alazne.


No hay comentarios:

Publicar un comentario