martes, 1 de noviembre de 2016

HALLOWEEN OSPATZEN

                                               
Resultado de imagen de ZELAI ALAI
Asteleheneana Halloween eguna izan zen. Garazik eta Junek hipikan, Halloween ospatzen zuten eta beraiekin joan nintzen. Lehenengo Zaldiak prestatzen hasi ginen eta nik Juneri lagundu nion, Maite Garaziri laguntzen zegoelako. Sei terdietan 30 cm-ko saltoa egin zuten. Zentimetro askoko saltoak zeuden eta tarte ohietan zaldiak prestatzen zituzten bitartean, antzerkia egin genuen. June eta Garazi Kalabazaz joan ziren eta ni sorginez. Antzerkian poni bat mozorratu genuen, Zue zeukan izena eta nire bere gainenan irten nintzen. Afaltzeko hiru txanda egon ziren ume asko ginelako eta afaltzen ez zeudenak kanpindendak montatu behar zituzten. Garazi, June eta ni ez ginen lotan geratu baia oso ondo pasatu genuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario