martes, 1 de noviembre de 2016

NIRE HALOWEEN LAGUNEKIN

                               

Astelehena 31an Haloween eguna izan zen, hemen mundu guztiak ez du ospatzen baina  nik nire lagunekin ospatu egin nuen, baina Ameriketan, Irlandan eta Inglaterran  egun hau denek ospatzen dute. Atzo  nire lagunekin geratu nintzen; Nahia, Amaia, Paule, Alba, Amets, Ariadne... Mozoilo parkean geratu ginen denok batera eta janari asko ekarri genuen adb: Pizza, Patatak, Tortilla, Coca cola... merendola bat bezala izan zen, gero argazkian eta gehiago egin genuen eta azkenean etxeetara Truco o Trato eskatzera joan ginen denok batera, oso ondo pasatu genuen eta azkenean 21:45 etan denak etxera joan ginen. Egun aparta izan zen.


Resultado de imagen de halloween
                   

No hay comentarios:

Publicar un comentario