domingo, 20 de noviembre de 2016

NIRE LARUNBATA

                                                       
LARUNBATA: Larunbatean koadrilarekin bazkari bat euki nuen. Bederatzietan esnatu nintzen, gosaria jan eta gero pixka bat telebista ikusi nuen eta gero segiduan dena  prestatu eta gero txokora joan nintzen nire ahizparekin eta nire aita eta amarekin. 
Resultado de imagen de peonzaBertara ailegatu eta gero pixka bat aspertu nintzen baina nire izeko eta osabaren etxera joan nintzen eta hor nire lehengusin txikia zaintzen zeuden, geroago nire lehengusina etxetik jaitsi nue eta berarekin egon nintzen. Denbora pasa eta gero Peio, Amaia eta Paule etorri ziren eta hor zibarekin jolastu genuen eta joku gehiagotara ere bai. Bazkaldu eta gero berriro jokuetara jolastu genuen eta gero Iratirekin  kalera ateratzeko geratu ginen. Gero txokora bueltatu ginen eta afaria jan genuen, gero nire ahizparekin, Peioren ahizparekin, Pauleren ahizparekin eta koadrilako besteekin jolas desberdinetara jolastu genuen eta azkenean gaueko 12:17etan ailegatu nintzen etxera. Azkar-azkar ohera joan nintzen. Oso ondo pasatu nuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario