martes, 1 de noviembre de 2016

NIRE ASTEBURUA

                          

Resultado de imagen de clowns deadIgandean Iker Gonzalezekin barbakoa bat egin genuen. Lehenengo egur pixka bat hartu genuen eta sura bota genuen, su handi bat egiteko, eta gero karboia bota zuen Ikerren aitak. Hor okela ipini zuen nire aitak eta gero txistorra ere jan genuen. Ikerrek eta nik kartak hartu genituen eta jolastu egin genuen. Denbora kartetan eman ondoren gero kiroldegi batera sartu ginen eta atletismoko pistan korrika egin genuen. Geroago Gorlizeko taberna batera joan ginen eta han mugikorrarekin jolastu genuen. Eguna amaitzean, ni nire etxera joan nintzen eta telebista pixka bat ikusi nuen, lo egin baino lehen.
Astelehenean Ermuara joan nintzen, nire amamaren etxera. Goizez nire amamarekin erosketak egin nituen. Egun osoa egon nintzen han eta zortziretan Galdakaora bueltatu nintzen eta Unai, Peio, Nico, Sergio, Iker perez, Bachir, Asier eta Jon Galartzarekin egon nitzen TRUCO TRATO esaten etxeetatik eta nik gozoki asko hartu nituen. Oso ondo pasatu nuen.






















No hay comentarios:

Publicar un comentario