domingo, 27 de noviembre de 2016

NIRE ASTEBURUA

                                               

OSTIRALA: Ostiralean eskolatik atera eta gero dantza egitera joan nintzen 17:30etan eta 18:10 etan atera nintzen Peioren urtebetetzera joateko. Heldu nintzenean pixka bat jan nuen eta gero denekin Maniqui Challenga egin genuen. Urtebetetzea amaitu eta gero plaza batera joan ginen, denbora pasa eta gero etxera joan nintzen nire ama eta aitarekin. Afaldu eta gero telebista ikusi nuen pixka bat eta gero ohera joan nintzen.
Resultado de imagen de ikea



LARUNBATA: Larunbat goizean etxea egon nintzen eta nire logela garbitu nuen goiz osoan. Geroago bazkaldu egin nuen eta gero buruketak errepasau nituen astelehenerako. 17:45etan IKEA dendara joan nintzen eta gauza asko ikusi nituen. Azkenean gaueko 21:00etan bueltatu nintzen, hamburguesa afaldu eta gero tabletarekin egon nintzen pixka bat, ohera joan arte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario