domingo, 6 de noviembre de 2016

NIRE ASTEBURUA

                               
Larunbata:
Resultado de imagen de ZORIONAK SERGIO

Larunbatean goizeko 8:30tan euki nuen partida, Iturrigorriren kontra eta 11-1 irabazi genuen. Partiduaren ondoren Etxebarrira joan nintzen Sergioren taldea ikustera, baina azkenean zelaiz erratu nintzen eta azkenean ez nuen futbol partida ikusi.
Ondoren nire ama etorri zen nire bila  eta etxera joan nintzen bazkaltzera, amaitu eta gero nire ama, aita,  eta anaia  nire arreba ikustera joan ziren eta ni etxean geratu nintzen 17:30 Sergiok bere urtebetetzera gonbidatu zidalako. Pizza jan eta gero guztiok  Mugurura joan ginen, baina ni nekatuta nengoenez  arin joan nintzen etxera.



Igandea:

Etxerako lanak egin nituen eta gero etxean geratu nintzen euria zegoelako.


No hay comentarios:

Publicar un comentario