sábado, 12 de noviembre de 2016

URTEBETETZEAK LAGUNEKIN

                     
OSTIRALA: Ostiralean Leirek bere urtebetetzea ospatu zuen eta pertsona asko joan ginen adb: Amaia, Paule, Amets, Nahia, Ione, Garazi, Elena, Peio...
Oso ondo pasatu genuen urtebetetzean eta gainera jende asko zegoenez,  obeto pasatu nuen. Leirek bere urtebetetzea (Centro Extremeño)an ospatu zuen.
Merienda jan eta gero (futbolinera) jolastu genuen batzuk eta besteak (pilla pillara).Urtebetetzea eta gero batzuk etxera joan ziren eta beste batzuk Plaza Gorrira joan ginen. Geroago 21:45etan etxera joan ziren eta nik ere, afaldu eta gero telebista pixka bat ikusi nuen eta ohera sartu nintzen.

LARUNBATA: Gaur larunbata da eta nire ahizparen urtebetetzea da, arratsaldean Junek bere urtebetetzea ospatuko du Telepizzan eta oso ondo pasatzea espero dut.

Resultado de imagen de zorionakResultado de imagen de zorionak

No hay comentarios:

Publicar un comentario