domingo, 12 de febrero de 2017

¡¡ZELAKO EGURALDIA!!

                  

Resultado de imagen de gif de lluvia
Egun hauetan eguraldi txarra egon da. Gende asko ez da kalera atera eguraldiagaitik, eta nik ere gauza berdina egin dut. Zapatuan( Otsailak 11) goizen, partidua izan genuen eta egun txarraaaaa euki genuen, ni erdi lo negoen. Bazkari orduan denok  pozik geuden bazkari goxoa jan gendulako, baina bazkaldu ondoren oso-oso aspertuta geuden. Gurasoak lasai-lasai kafetxo bat hartzen zeudenez, ez ziren aspertzen baina gu bai. Azkenean Peioren etxera joan ginen. Hor oso gustura geuden (euria egiten zuenez). Eta alfaltzeko pizza bat jan genuen.
Domeka goizean neure Amamaren etxera Haka mozorroak egitera joan nintzen. Oso polita geratu zait, makinaz josi nuelako. Hor 3 h egon ginen. Lehengo eta behin nire amama ez zen asko gogoratzen nola erabiltzen zen makina, oso makina berria zelako, eta hor egon ginen, triangelutxo bakoitza banan-banan josten!!.
Arratsaldean Makuteros  ikusten egon nintzen domeka guztietan egiten dudan bezala.
Oso ondo egoten da, familiarekin bidaiatu nahi baduzu. !!


No hay comentarios:

Publicar un comentario