martes, 28 de febrero de 2017

INAUTERIAK

                                                       

Niri inauteriak asko gustatzen zaizkit eta inauteri honetan oso ondo pasatu dut. Lagunekin igoera egin genuen, ez genuenez dantzarik ez ezer prestatuta guk normal igo genuen, geroago kalean geratu ginen eta batzuk telepizzara  joan ziren afaltzera. Nik ez nuenez joan nahi telepizzar , etxera  joan nintzen afaltzera.

Bigarren egunean ere bai lagunekin geratu nintzen ondo pasatzeko eta horrela izan zen. Batzuk Momotxorroen atzetik korrika egitera joan ziren baina Ohiane, Alazne eta ni Mugurun geratu ginen eta momotzorroen ikuskizuna hasi zenean ikustera joan ginen. Bertan lagunekin topatu ginen  eta geroago batzuekin kanpora afaltzera joan ginen eta primeran afaldu genuen.


Resultado de imagen de momotxorroak     

No hay comentarios:

Publicar un comentario