domingo, 19 de febrero de 2017

NIRE LARUNBATA





Ohetik jaiki nintzenean gozaldu egin nuen eta Bilbora joan nintzen nire lehengusuaren oparia erostera. Gero etxera joan nintzen eta piska bat jolastu nuen eta gero kalera joan nintzen nire gurasoekin. Paseoan geundenean nire amonei ikusi nien nire lehengusuaren urtebetetzera joaten zihoazela. Ordu bietan nire osabaren etxera joan nintzen jatera eta urtebetetzea ospatzera. Geroago nire gurasoak, aitite eta nire osaba partidua ikustera joan ziren eta arratsaldean lagun batzuekin geratu ninten; adibidez: Izaro Akari, Elena, June, Irati...

Ni 7tan nire osabaren etxera joan nintzen pastela jatera eta oso gozoa zegoen eta 8:30 nire gurasoak etxera joan ziren eta ni eta nire neba nire osabekin lo egiten geratu ginen, hamabitan lo egiten nengoen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario