martes, 28 de febrero de 2017

NIRE INAUTERIAK

Ostiralean eskolan dantza egin genuen, gero klasetik atera eta ostean etxera joan ginen eta mosorroz aldatu nintzen. Beranduago lagunekin geratu nintzen eta pijamaz jantzita joan ginen, ikaragarri ondo pasatu genuen. 
Larunbatean "MOMOTXORROAK" zeuden kaleetan eta korrika  joan ginen beraien atzetik. Andrea, Leire, Maren eta ni geratu ginen euren atzetik joateko, baina Marenek eta Leirek beldurra zeukaten ez nire izekoren dendara joateko esan nien. Momotxorroak bukatzerakoan beraien bila joan ginen eta  Santi Brourarera joan ginen. Han momotxorroak dantza egin zuten eta jendearen bila joaten ziren, oso ondo pasatu nuen eta barre piloa egin nuen. 
Igandean nire amarekin geratu nintzen eta arratzaldean berriro, nire lagunekin geratu nintzen.
Astelehenean Iruneren urtebetetzera joan nintzen, pertsona asko joan ziren eta oso ondo pasatu nuen.

Gaur etxean geratu naiz nire amarekin, ingleseko etxeko lanak egiten eta antzerkirako gidoia ikasten. Honek izan dira inauteri egunean egindako ekintza guztiak.

No hay comentarios:

Publicar un comentario