domingo, 12 de febrero de 2017

NIRE ASTEBURUA

                                       
Ostiralean  Iker Gonzalezekin Mugurun egon ginen eta han jolastu egin genuen. Gero nire etxera joan nintzen.
Resultado de imagen de formigal
Igandean Lunadara joan ginen eta han snowboard egin nuen nire anaiekin eta nire lehengusineekin. Han nire lehengusinari lagundu genion, bere lehenengo aldia zelako. Gero nire anaia eta ni pista gorri batera joan ginen eta handik oso azkar jaistsi ginen eta beranduago pista babyra sartu ginen eta bi pistak batera bajatu nituen. Oso ondo pasatu nuen. Gero jatetxe batera sartu ginen eta han jan egin genuen eta gero cola-cao bat edan nuen. Gero tabernaren barruan hitz egin genuen pixka bat eta etxera joan ginen. Ni bi biderrez joan naiz snowboard egitera baina lehenengo aldian Formigalera joan ginen eta asko hobeagoa izan zen. Pista gorri batera igo nintzen eta nire anaiarekin eta nire beste lehengusinarekin bajatu nuen pista gorri hori. Pista oso handia zen eta urdin batekin nahastatzen zen. Egun horretan ere ederto pasatu nuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario