domingo, 12 de febrero de 2017

NIRE LARUNBATA



                                                   

Atzo larunbata izan zen, nire koadrilarekin buelta bat emateko geratu ginen. Ni eta Peio  lehenengoak izan ginen bertara heltzen. Ailegatu eta gero jolasak  prestatzen hasi ginen, mahai jokuak ziren, geroago nire lehengusua etorri zen eta beste jolas batzuetara jolastu genuen eta gero jende gehiago etorri zen adb: Amaia, Paule, Uxue.... Denak  geundenean, kalera  joan ginen paseatzera, jateko ordua izan arte. Jan eta gero joku batzuetara jolastu eta geroago Peioren etxera joan ginen.  Zortzietan atera ginen Peioren etxetik eta gero berriro txokora bueltatu ginen. Azkenean txokoan afaldu genuen Somerako pizza bat. Peiok  lehenengo aldiz pizza probatu zuen eta esan zuen piska bat gustatu zitzaiola. Azkenean gaueko 1:30 etxera joan ginen, ni oso nekatuta negoen eta horregatik ohera joan nintzen.


Resultado de imagen de niños jugando en la calle dibujo animadoResultado de imagen de niños jugando en la calle dibujo animadoResultado de imagen de niños jugando en la calle dibujo animado

No hay comentarios:

Publicar un comentario