domingo, 8 de enero de 2017

Athletic Bartzelonaren aurka (2-1)


Athletikekoek partidu oso ona egin zuten 9 jokalariekin amaitu arren,  horregatik irabazi zioten Bartzelonari.  
Golak Adurizek, Wiliamsek eta Messik sartu zituzten.

  Imagen relacionada
2 - Athletic Club: Iraizoz; Bóveda, Etxeita, Laporte, Balenziaga; Raúl García, San José, Iturraspe, Saborit (Muniain, 68. min); Williams (Elustondo, 83. min) eta Aduriz (Eraso, 78. min).
1 - Bartzelona: Ter Stegen; Sergi Roberto, Piqué, Umtiti (Alcácer, 87. min), Jordi Alba; Busquets, Rakitic (André Gomes, 71. min), Iniesta; Messi, Suárez eta Neymar.
Golak: 1-0, 25. min: Aduriz. 2-0, 28. min: Williams. 2-1, 52. min: Messi.

6 comentarios:

  1. ATHLETIC OBERENA DA ETA BUELATAN ERE IRABAZIKO DU

    ResponderEliminar
  2. ¡¡¡AUPA ATHLETIC!!!
    ATHLETICEK ERREGEAREN COPA IRABASIKO DU

    ResponderEliminar
  3. buelta barcelonak irabaziko du!!!!!!

    ResponderEliminar
  4. buelta barcelonak irabaziko du!!!!!!

    ResponderEliminar
  5. Aupa athletik bueltan ere irabaiko du.

    ResponderEliminar