domingo, 15 de enero de 2017

Neure eguna

                                                
Resultado de imagen de el niño de pijama a rayas
Bueno, gaur Hitlerri buruzko erreflexio bat egin dut." El  niño del pijama de rayas" ikusi dut. Hiltlerrek egin zuen desastrea azaltzen du, nola umeek txarto pasatu zuten, nola  jasatzen zituzten tratu txarrak "JUDIOAK" izateagaitik...
Anne Franken filma ere ikusi nuen, neska honen bizitza ezagunagoa da. Bere diarioan istorio hau kontatu zuen; nola ezkutatu zen 2 urteetan etxetxo batean eta nola bukatu zen. Ni oraindik harrituta nago, Hiltlerrek egin zuenagaitik, pentsatzen jartzen naiz eta negarrez jartzen naiz. 
Film hauek ikustea gomendatzen dizuet: 
"El niño de pijama de rayas" eta "Anne Frank"

Resultado de imagen de ana frank film

No hay comentarios:

Publicar un comentario