domingo, 29 de enero de 2017

NIRE ASTEBURUA


LARUNBATA:


Larunbat gaizean partidua neukan Etxebarri taldearen aurka. Beraien zelaian jolastu genuen eta 2-2 izan zen emaitza.  Etxabarriko jokalariak nire lagunak ziren, ni Etxebarrin jaio nintzelako eta hor bi urtekin egin nituen lagunak, baina gero Galdakaora etorri arren urte batzuetan bertan jolasten jarraitu nuen.

Gero Galdakaora etorri nintzen bazkaltzera  eta lauretan berriro Etxebarrira joan nintzen nire arrebaren partidua ikustera.  Horren ondoren Bilbora joan nintzen nire lehengusu txikia ikustera eta ez ginen etorri gaueko hamaikatararte.  Etxera iritsi ginenean segituan lotara joan nintzen.


Resultado de imagen de escudo del galdakao
Resultado de imagen de escudo del etxebarri




         VS


IGANDEA:


Igandean hamaiketan esnatu nintzen eta gozaldu eta gero etxeko lanak egin nituen. Amaitu nituenean bazkaldu eta gero telebistan, lauretan, 8 apellidos vaskos filma ikusi nuen. Filma amaitu zenean, seiretan, telepizzara joan nintzen Alex Cardosoren urtebetetzera eta etxera etorri nintzenean telebista ikusi nuen piska bat eta gero lotara joan nintzen.



5 comentarios: