domingo, 8 de enero de 2017

NIRE GABONAK


Resultado de imagen de olentzero
Ni Olentzero egunean nire aititeren etxera joango naiz. Han, goizean, nire osabari mazedonia eginten lagunduko diot. Gero 14:30tan nire gurasoak aititeren etxera joango dira eta gero han jango dugu denok batera. Gero eguna pasatuko dugu bertan eta nik, nire anaia eta nire lehengusinarekin egingo dut lo. Hurrengo egunean txokolatezko taza bat gozaltzen dugu eta gero berriro ere han jaten dugu, aurreko egunean sobratutako guztia.

Gero urteberri egunean ere, goizean, mazedonia egiten dugu eta bazkaldu ostean jolas mahaietara jolasten dugu familia osoak. 
Hurrengo egunean txokolate jaten dugu eta eguna amaitzean etxera joaten gara. Gero nire aitak, amak, anaiak eta nik jolas mahaietara jolasten jarraitzen dugu, gure etxean.
Erregeen kabalkada ezin izan nuen ikusi baina gero Iker, eta Jonekin jolastu nuen kalean. Gero Jon nire etxera etorri zen eta han play stationera jolastu genuen, biak batera. Goizean nire opariak zabaldu nituen eta gero nire aititeren etxean beste lau edo bost opari zabaldu behar izan nituen. Primeran pasatzen ditut gabonetako egunak.

No hay comentarios:

Publicar un comentario