miércoles, 11 de enero de 2017

NIRE GABONAK

                     
Resultado de imagen de ORMAIZTEGI, DONOSTIA
Nik gabonak nire familiarekin, nire etxean, ospatu nituen. Primeran pasatu nuen eta Olentzerok zapatila eta kargatzaile portatil bat ekarri zizkidan, oso ondo jan genuen eta inportanteena denak batera egon ginela.


Bigarren astean, Donostira joan nintzen nire lehengusuengana, bertan 4 egun eman genituen. Nire ama eta aita Bartzelonara, euskadiko eskubaloiko  selekzioarekin  txapelketa bat ikustera joan ziren. 

Urtarrilaren 6an errege eguna ospatzen da eta goizean roskoia jan genuen etxean eta arratsaldean nire ama eta aitarekin erregeen kabalkadara joan nintzen eta goxoki asko hartu genituen.

Resultado de imagen de cabalgata de reyes

No hay comentarios:

Publicar un comentario