domingo, 8 de enero de 2017

Nire jai gustokoenak

                                               
Abenduak 24:
Nire amamaren etxean bazkaldu genuen eta gero nire lehengusu txikiekin Olentzeroren kabalkada ikustera joan ginen. Nire lehengusinek beraien gutunak eraman zituzten eta Olentzerorekin egon ziren. Geroago plaza batean jolastu genuen eta koloretako spray batzuekin "guerra de spray" egin genuen. Ondoren amamaren etxera bueltatu ginen eta afaria prestatzen eta mahaia ipintzen lagundu genion. Asko afaldu genuen eta dena oso goxo egon zen. Etxera oso nekatuta heldu nintzen.



Abenduak 25:

Goizean opariak zabaldu nituen. Oso politak izan ziren, gero nire amamaren etxera bueltatu nintzen eta han nire familia zegoen itxaroten. Heldu ginenean opari gehiago izan nituen. Jan ondoren,bingora jolastu genuen eta sari guztiak nire ahizpak irabazi zituen. Etxera bueltatu nintzenean nire opariekin jolastu nuen.

Abenduak 31:
Resultado de imagen de urte berri on 2017
Nire gurasoak nire ahizta eta ni afaria prestatzen geunden, nire amak eta nik postreak egin genituen eta gero mahai handi bat prestatu genuen eta mahai-zapiarekin gabonetako zuhaitzak egin nituen. Horren ostean afaldu genuen eta hamabietan mahatsak jan genituen guztiok.

Urtarrila 1: 
Berriro nire etxera etorri ziren aitite eta amama bazkaltzera eta arratsaldean" 8 apellidos vascos "pelikula ikusi genuen telebistan eta amaitzean bingora jolastu genuen. Aitite eta amama joan zirenean nire gurasoak eta nik partsisera eta monopolira jolastu genuen. Oso ondo pasatu nuen.

Urtarrila 6:
Errege magoen opariak zabaldu nituen eta nire izekoren etxean jan genuen eta arratsalde osoa nire lehengusuekin egon nintzen jolasten.
Oso gabon politak izan dira.

  
                                                                     


 

5 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. zelako olentzero pasatu duzu posten naiz

    ResponderEliminar
  3. zelako olentzeroak euki duzu posten naiz

    ResponderEliminar
  4. zelako olentzeroak euki duzu posten naiz

    ResponderEliminar
  5. zelako jaiak euki duzun ze morro

    ResponderEliminar