lunes, 2 de enero de 2017

Gabon Zaharra

                                                      
Resultado de imagen de gabon zaharrak mahatsa jatenAbenduak 31an gabon zahar eguna ospatzen da. Gabon zaharreko egunean, Galdakaon San Silbestre lasterketa ospatzen da. Arratsaldean izaten da. Nik, Andrea, Irati, Maria eta Albarekin korrika egin nuen. Karrera bukatzean bi boltsa eman zizkiguten, ura eta kamiseta batekin. Amaitu zenena nagusiek egiten zuten korrika eta ni etxera joan nintzen. Gero nire osabaren etxera joan nintzen afaltzera. Gaueko hamabietan kanpaiak entzuten direnean 12 mahats jaten dira normalean. Kanpaiak bukatzen direnean herri gehienetan su artifizilak botatzen dira. Nik nire anaiekin petardo asko bota genituen. Bediatik irten ginenean etxera joateko -3 gradu zeuden eta kristaletan izotza zegoen.

Resultado de imagen de gabon zaharrak mahatsa jaten

No hay comentarios:

Publicar un comentario