lunes, 30 de enero de 2017

NIRE ASTEBURUA


Ostiralean Gorozikatik etorri ginen gero arratsaldean nire lagunekin gelditu nintzen buelta bat emateko.
Gauean nire ama bere lagunekin gelditu zen eta niri deitu zidan beragaz joateko. Ni berarengana joan nintzen eta esan zidan kanpinera  joango ginela,  kuadrila osoa joango zelako. Iluntzean diskoteka euki gendun eta han dantzatzen egon ginen eta gaueko 11:30 hodartzara joan ginen. Ura ez zegoen hotz ez bero, primeran zegoen eta gero dutxa goxo bat hartu eta ohera joan ginen.
Larunbatean nire ama eta ni erosketak egitera joan ginen eta gauza asko erosi genituen. Arratsalde partean arropa erostera joan nintzen nire ama eta nire amaren lagun batekin. Nire amak zapatilak erosi zizkidan eta beranduago handik atera ostean zinemara joan ginen pelikula polit bat ikustera.
Igandean nire izekok nire amari deitu zion eta esan zion Amorebietako merkatura joateko eta nire amak baietz erantzun zion eta autobuzez joan ginen.
Merkatua oso handia zen eta han nire amak berriro ere bi bota pare erosi zizkidan, eta tokia ikusi eta gero berriro bueltatu ginen, autobsusean, Galdakaora. 

Gure erriro bueltatzean txinatar batean jatea erabaki genuen. Bazkaria amaitu eta gero gozokiak erostera joan ginen eta horren ondoren etxeko telebistan "8 APELLIDOS VASCOS"filma ikusi genuen. Azkenean nire lehengusina eta izeko euren etxera bueltatu ziren. Primerakoa izan da asteburu hau.

No hay comentarios:

Publicar un comentario