domingo, 18 de diciembre de 2016

Nire asteburua


Resultado de imagen de monte pagasarri
Atzo futboleko partidu bat jolastu nuen Ondarroan. Oso goiz izartu behar izan nuen, bidea ordu batekoa delako haraino. Hasieran 1-0 galtzen gindoazen, baina azkenengo hamabost minutuetan, 3 gol sartu genituen, beraz, 1-3 irabazi genuen. Zelaia oso arraroa zen, eta ohitutzea kostatu zitzaigun , laban egiten genuelako sarritan.

      Partidua amaitu ostean, tortila pintxo bat jan eta Debara abiatu ginen, nire kanpineko lagun bat bisitatzera. Bide batez, Gorkak (nire laguna) zeukan partidua  ikustera joan ginen. Gorkak Danok Baten kontra jolasten zuen eta 0-3 galdu zuen.

   Igande goizean, berriro oso goiz izartu nintzen, Pagasarriko igoera egiteko. Igoerara Eric, Sergio, eta Alexekin joan nintzen. Autobusa Galdakaon hartu eta Bilbora joan ginen. Gende pilo batek parte hartu zuen. Behin tontorrera igonda, tortila bokata bat eman ziguten.

No hay comentarios:

Publicar un comentario