domingo, 4 de diciembre de 2016

                                                         NIRE ASTEBURUA

OSTIRALA: Ostiralean eskolan euskararen eguna ospatu genuen. 9:15 etan beheko eskolara joan ginen abestera. Abestu eta gero klasera igo ginen eta klasera sartu eta gero inguruneko azterketa eduki genuen. 16:45 etan eskolatik atera ginen eta ni segiduan dantzara joan nintzen eta dantza eta gero PLAYBAKa ikustera joan nintzen eta hor Amaiarekin topatu nintzen eta berarekin egon nintzen, PLAYBAKa oso ondo egon zen denek dantza oso politak egin zituzten, amaitu eta gero kalera joan nintzen lagunekin eta oso ondo pasatu nuen.


LARUNBATA: Larunbat goizean etxean egon nintzen nire aita, ama eta ahizparekin. 14:32etan bazkaldu genuen eta espagetiak jan nituen, geroago 18:30etan nire  izeko eta osabaren etxera joan nintzen eta hor nire lehengusin txikia zaintzen zeuden, 20:14 etan nire osaben etxetik atera ginen eta denok nire lehengusuaren etxera joan ginen afaltzera, afaldu eta gero bi pelikula ikusi genituen nire ahizpak, nire lehengusinak eta nik. Bigarren pelikula ikusteko denbora eman zigun eta gero azkar azkar etxera joan ginen. PRIMERAN PASATU NUEN!!!


Imagen relacionada       Resultado de imagen de euskararen eguna

No hay comentarios:

Publicar un comentario