miércoles, 21 de diciembre de 2016

Gabonak

                     
Ostiral goizean partidu bat daukat "Hariz" taldearen aurka eta gero Iruñara joango naiz eta nire osabaren etxean afalduko dut. 
Zapatu goizean nire izekoren etxera joango naiz nire familiarekin jatera eta gero opariak zabalduko ditugu. Domekan familiarekin egongo naiz Iruñatik eta osabaren etxera jango naiz jatera eta gero Bilbora joango naiz eguna  pasatzera nire aitarekin eta oso ondo pasatuko ditut gabonak.
Abenduaren 31an nire amarekin joango naiz eta nire izekorekin egongo naiz bere etxean eta 100 euro emango dizkit eta gero nire lehengusuarekin jolastuko dut  xbox one-arekin fifa eta calllaf duty jolasekin. Bolanderak ere botako ditugu urte berria ospatzeko eta gero bingora jolastuko dugu nire familiareko kide guztiok!!!
Gainera egun horretan izekoren etxean gelditzen naiz lo egitera.


Imagen relacionada

No hay comentarios:

Publicar un comentario