jueves, 29 de diciembre de 2016

NIRE GABONAK

            

Abenduaren 24ean Olentzero eguna izan zen. Egun horretan ni eta nire aita erosketak egitera joan ginen eta ordu  bietan heldu ginen etxera eta 17:00tan Olentzeroren kabalkadara joan nintzen nire lehengusuekin eta nire osabekin. Argazki bat atera ginen olentzerorekin eta 17:15tan Olentzero gozokiak botatzen hasi zen eta ni eta nire lehengusuak gozoki asko hartu genituen. 
Olentzero gelditu egin zen, Andra Mari dantza taldekoak ikusteko eta eurekin Bingenek egin zuen dantza eta gero Olentzerorekin hitz egin nuen  zer nahi nuen esateko. 
Gero etxera joan nintzen eta mahaian gauza asko zeuden jateko eta gaueko 10ak heldu zirenean, nire familia guztia jaten hasi ginen eta dena oso gozo  zegoen.



Ordu biak heldu eta lo egitera joan nintzen. Hurrengo egunean zuhaitz azpian opari asko zeuden; "soy luna-ko" marionetak, selfi makila eta tablet bat.


No hay comentarios:

Publicar un comentario