miércoles, 21 de diciembre de 2016

NIRE ASTEBURUA

                       
Ostiralean Olentzeroren eguna ospatuko dugu klasean, arrantzalez jantzita etorriko gara egun horretan, gainera gelan ez dugu ezer egingo marraztu, jolastu eta eguerdian beheko eskolara joango gara abestera eta txirula joko dugu.
Larunbatean nire amama, ama, aitite eta lehengusinarekin Bilbora joango gara gabonetako argiak eta apaingarriak ikustera. Gero nire amama, aitite, izeko eta lehengusinarekin hortik jango gara  jatera . Bilbon egongo garenez Olentzeroren kabalkada ikusiko dugu eta karameloak botatzen dituztenez beti, asko hartzen ahaleginduko naiz.
Igandean OLENTZEROREN eguna da Abenduaren 25 nire urtebetetzea ere bai. Opari aSko emongo dizkidate, eta  nire familia guztiarekin egongo naiz.  Nire amamaK, nire aititek eta osabak mobil bat oparituko didate nire urtebetetzean SAMSUGj6, gainera oso ona da.
Imagen relacionadaResultado de imagen de fotos de el olentzero

No hay comentarios:

Publicar un comentario