domingo, 18 de diciembre de 2016

                                                        GABONAK!!!

Resultado de imagen de gabonak
Gabonak laster elduko dira, nik gabonak oso gustokoak ditut familiarekin egoten naizelako, nire izeko eta osabaren etxean egoten naizelako, nire lenguzinaren etxera joaten naizelako, opariak sabaltzean emosio asko ematen didalako, zuhaitza ipintzen eta apainten dudalako..

Resultado de imagen de gabonakNik gabonak nire lengusinaren etxean eta nire etxean ospatzen duitut, 24a gauean afaltzen gaudenean olentzero etortzen da nire lengusinaren etxean eta opariak ekartzen digu geroago zabaldu egiten ditugu familia osoa eta oso ondo pasatzen dugu, askenean bakoitzak bere etxera joaten da eta 25ta goizean  bakoiztzak bere etxean bere opariak sabaltzen ditu, ori eta gero esnea edaten dugu eta gero ekarri digutenarekin jolasten dugu.






                                                                                                 

No hay comentarios:

Publicar un comentario