martes, 6 de diciembre de 2016

NIRE ASTEBURUA

Ostiralean Iker Gonzalez nire etxera etorri zen afaltzera. Gero Ps4 jolastu genuen eta gero bere etxera joan zen.
Resultado de imagen de mugarra mendia
Larunbat arratsaldean nire lagunekin joan nintzen kalera. Lehenengo Plaza Gorrira joan ginen eta han futbolera jolastu genuen eta gero frontoian futbolera jolastu genuen berriro ere.

Igandean Iker gonzalezekin mendira joan nintzen. Mugarrara joan ginen. Bidaia pixka bat arriskutsua izan zen. Oina txarto ipintzen bazenuen jausi ahal zinen eta hil ere. 
Goitik beldurra ematen zidan, amildegi handi bat zegoen bi aldeetatik eta nik beldurra sentitzen toki garaietara igotzen banaiz. Ondo pasatu nuen baina ez zen izan niretzako ekintza bikaina. Gero Iker gonzalezen etxera joan nintzen, han jan nuen eta gero 5etan pelikula bat ikusi genuen. Han egon nintzen arratsalde osoa. Primerakoa izan da nire asteburua.

No hay comentarios:

Publicar un comentario