miércoles, 21 de diciembre de 2016

NIRE GABONAK

                       
Resultado de imagen de olentzero

Urte honeko gabonetan familia guztia elkartuko gara  afaltzeko eta nire lehengusuekin jolastuko dut play stationera. Hurrengo egunean nire anaiarekin gabonetako opariak irekiko ditut eta barruan dagoenarekin jolasten hasiko naiz. Hurrengo egunean, arratsaldean kanpora joango naiz lagunekin jolastera.



Urte berrian nire lehengusinaren etxera joango naiz mahatsak jatera eta nire lehengusuaren mobila hartuko dut clash royalera jolasteko.

Urtarrilean,  errege magoak etorriko diren egunean, nire familiarekin Bilbora joango naiz karrozak ikustera eta gero roskoia jango dut. eta futboleko baloi bat ematea espero dut lagunekin jolasteko.

Urtarrilaren 25an Gorozikara joango gara bi egun lo egitera eta mendian dagoenez animali asko ikusiko ditugu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario