miércoles, 21 de diciembre de 2016

NIRE GABONAK

                       
Resultado de imagen de olentzero
Nik Olentzero egunean nire aitite hospitaletik ateratuko dut eta gero bere etxera joango naiz. Han egongo naiz eta bertan afalduko dut. 00:00 tan ohera joango naiz.

Goizean opariak zabalduko ditut eta gero nire amamaren txokolatea eta txurroak jango ditut. Gero nire familiarekin nire etxean egongo gara.
Errege egunean nire ohean karameloak ipintzen dizkidate eta ni eta nire anaia jaiki egiten gara eta opariak zabaltzen ditut. Gero nire aititeren etxean ere opariak irekitzen ditut gero han jaten dut eta gauean etxera joaten naiz.  Hurrengo egunean  nire anaiarekin play-ra jolasten dut, nire jolas berriekin. 
Hurrengo egunean ere berriro nire aitona-amonen etxera joango naiz eta gero han jdanok batera bazkalduko dugu. Han nire lehengusinekin egongo naiz eta ni eta nire anaia bere etxera joango gara lo egitera.             

No hay comentarios:

Publicar un comentario