martes, 20 de septiembre de 2016

                                           AZKEN EGUNAK 

OSTIRALA: Ostiral goizean 11:00 gutxi-gorabera gozaldu eginnuen, geroago eroskira joan nintzen nire amarekin eta janari asko erosi genuen. Eroskitik atera eta gero eskolako liburuak hartu nituen. Jan eta gero telebista eta tableta ikusi eta gero nire aitari liburuak forratzen laguntzen diot. Nire aita lagundu eta gero lagunekin kalera atera nintzen: Amets, Nahia, Ione, Paule, Amaia, Ariadne, Garazi...
Geroago 11:15tan nire amari deitu nion eta dirua eman zidan telepizzan afaltzeko. Lagunekin afaldu eta gero barraketara joan nintzen lagunekin. Hori eta gero etxera joan nintzen eta lo egin nuen.

LARUNBATAN:  Goizean nire amarekin kalera atera nintzen, eskolako koadernoak erosteko. Hori egin eta gero etxera joan nintzen eta tabletarekin egon nintzen, geroago bazkaldu egin nuen eta oso gosoa zegoen dena. Arratsaldean lagunekin kalera atera nintzen eta denak batera oso ondo pasatu genuen. 11:45etan afaldu nuen hamburguesa eta gero barraketara joan nintzen. Azkenean etxera joan nintzen lo egitera.

IGANDEA: Igande goizean ez nuen ezer egin, 14:30 bazkaldu nuen, geroago nire lagunekin kalera atera nintzen. Barraketan egon ginen eta gero koadrilen premiotara joan ginen eta 2. postua lortu genuen eta 150 euro irabazi genituen. Oso pozik gaude denok.
Gero etxera joan nintzen eta telebista piska bat ikusi ondoren, afaldu genuen eta ohera joan nintzen.



Resultado de imagen de RANITA SHOW GALDAKAO



3 comentarios:

  1. Ikusten da festetan guztiok oso ondo pasatu dugula

    ResponderEliminar
  2. Ikusten da festetan guztiok oso ondo pasatu dugula

    ResponderEliminar
  3. nik ere oso ondo pasatu dut jaietan!

    ResponderEliminar