lunes, 26 de septiembre de 2016

                         NIRE ASTEBURUA


Ostiralean, 19:30 Adrianen urtebetetzera, Nico, Luca, Eric, Unai, Alejandro, Igotz, Achraf, Asier, Oier, Urtats eta Ekainekin joan nintzen eta oso ondo pasatu genuen jolasean eta jaten.

Resultado de imagen de desfile de star wars en BILBAO
Igandean, Eric, Gorka, Mikel eta bere gurasoekin Bilbora joan ginen Star Wars-en desfilea ikustera 2 ordu edo itxaron genituen, baina oso pozik atera ginen desfilea oso polita zelako eta bertan gainera eskolako asko ikusi genuen.

Gero "El estanque de los patos" eta Iberdrola dorrea ikusi genituen eta Burger King-en afaldu genuen, menu infantilak jan genituen eta bakoitzari pingüino bat oparitu ziguten.
Bueltatu baino lehen jolasten egon ginen eta Mikeleri pinguinoa "Bilboko itsasdarrera" jausi zitzaion.
Ondoren Gorka eta Eric nire etxera etorri ziren lo egitera.
Domekan, Eric, Gorka eta ni jolasten egon ginen eta nik arratsaldean nire familiarekin afaldu nuen.
                                               Oso ondo pasatu nuen

2 comentarios:

  1. Oso polita izan zen egun hori baian ni sorte txarrez ez nintzen egon

    ResponderEliminar
  2. Oso polita izan zen egun hori baian ni sorte txarrez ez nintzen egon

    ResponderEliminar