jueves, 8 de septiembre de 2016

                                                 OPORRAK ETA GEHIAGO

Urte onetan oporrak oso ondo pasatu ditut eta emen dena kontatuko dizuet:

 23 an eskola bukatu genuen eta eskurzio bat euki genuen, Salinas De Añanara joan ginen eta gero  piscina batzuetara. Eskola bukatu eta gero 17:30 Paule.V ren urtebetetzera joan nintzen eta oso ondo pasatu nuen nire lagunekin, gero San Juan eguna zen ere eta Santi Buruar ra joan ginen mutil eta neskak dantzatzen ikustera eta azkenean Mugurura San Juan ikustera joan nintzen. 


 SALOUKO OPORRAK :   Uztaila 6a Sanguli Salou kanpinera joan naiz, bi lagunekin egon naiz eta bere izenak: Andrea eta Unai dira, biek Pamplonakoak dira eta oso dibertigarriak dira. Andrea 15 urte ditu eta Unai 6 urte.  Egun batean Amaia kanpinera etorri zen eta biak oso ondo pasatu ginen egun orreta.



    

Resultado de imagen de CAMPING SALOU

No hay comentarios:

Publicar un comentario