miércoles, 28 de septiembre de 2016




                         NIRE ASTEBURUA
Ostirala:

Eskola ondoren  19:00 Adrianen urtebetzera Telepizzan joan nintzen,  oso ondo pasatu genuen. Lehenengo pixkatzo bat jolasten egon ginen Muguru plazan, gero Adrianen aita deitu egin zuen guri jatera joateko. Telepizza barruan itxaro genuen pizzak sukaldatzen zeuden bitartean,  pizzak sukaldatu eta gero ekarri zuten eta etorri ziren neska asko guren gana eta neska batzuk usazansolokoas ziten eta Alejandrok esagutzen zituen, eta neska bat botila batekin Alejandrori aurpegian eman zion,  geroago neskas hasi ziren klistaletik zirikatzen. Urtebetetzea amaitu zenean nire aita eta amarekin egon nintzen bar batean eta adrianek ere etorri zen bere aitarekin baina gero nire etxera joan nintzen.


Larunbata:

Larunbatatan 11:30  Castroko ondartzara oan nintzen Oier eta Iñigorenki, lehenengo palekin  jakudzi bat egin genuen dero koltzoneta batekin jolastu genuen uran eta hori ondoren gure bokatak jan egin gunun jan eta gero joan ginen kotzera arropa janstera eta joan ginen paseo bat egitera, nire uztes castro oso politoa da eta kalera irtetzen zarenean itsazoa ikusten da eta oso polita da. Paseoan Iñigo eta ni txakur bat ikusita bere jabeari galdetzen gendudan txakurraren izena 36 txakurren izenak erreunitu gendudan, gaua eldu eta kotze hartu eta etxera joan ginen.

Igandea:

Igandean etxean delditu nintzen eta ez nuen ezer egin lehenen goz telebista pixaka bat ikusi eta geru dutzatu etxerako lanak egin eta nire motxila preparatu.  


No hay comentarios:

Publicar un comentario