jueves, 8 de septiembre de 2016

                           


                                                        OPORRAK

Oporretan leku askotara joan nintzen eta denak oso politak ziren. Lehengo nire canpinera joan naiz eta lagun asko egin ditut eta lagun orrekin acuapar batera joan  nintzen eta tobogan batzutan bota gillen.
Gero portaabenturara joan nintzen ama rekin eta dragonkanean montatu nintze 8  aldiz oso ondo pasatu nintzen.Gero etortzeko portabenturatik galdakora egazkiz etorri nintzen oso bidai luzea zen baina oso ondo pasatu nintzen egazkian eta eltzean nir aitite niria eta nire amari itzaroten egon zen gero kotzean ekarrizidan arepuertotik nire etxera gero maletak gorde eta bilboko barraketara joan nintzen nire lengusuarekin barra ketan montatu ginen eta urrengo egunean nire amama eta arrebarekin pistinetara juan ginen eta oso ono pasatu ditut oporrak.

No hay comentarios:

Publicar un comentario