jueves, 8 de septiembre de 2016

                                               OPORRAK
Urte honetan oporretan, oso ondo pasa dut eta orain egin dudan guztia kontatuko dizuet:
Ekainaren 22 eskola bukatu zen, eta eskolako azken egunean añanako piscinetara joan ginen. Eta justo egun horretan gauean, San Juan gaua izan zen, eta bi fogata desberdin egon ziren, bat, Santi buruarsen plazan izan zen, 10tan hasi zen, txiki bat, eta 11tan mugurun plazan, beste fogata bat egon zen, hori handiagoa izan zen. Ekainaren 27an, Peñiscolara joan nintzen nire izekorekin eta harrebarekin. Egun batean Peñiscolan amaiarekin geratu nuen eta aquaramara joan nintzen oso dibertigarria izan zen, gainera urezko toboganaz beteta zeuden. Hor lagun asko ditut, Alba, Andrea, Ismael... Hor hondartzan egun guztietan joaten ginen eta geroago, piszinetara. Horrela egun guztietan, Azaroaren 31rarte. Galdakaon heltzean lagun batzuekin egon nintzen adib: Maialen, Paule, Amaia... Eta gero abuztuan jende gehiago hasi zen etortzen, irailaren 8arte eta bihar Galdakaoko festak hasiko dira, seguru nire kuadrilarekin afaltzera joango naizela.







No hay comentarios:

Publicar un comentario