jueves, 8 de septiembre de 2016



                        UDAKO OPORRAK


 Udako oporrak honetan denbora gehiena Nojan egon naiz, nire lagunekin eta aste bat Jon Galartza-rekin egon naiz. Eguraldia ona izan da horregatik hondartzan egon naiz eta egun guztietan uretan egon naiz. Udaleku batzuetan egon naiz baina ez zitzaidan guztatu udalekuko jokuak baina denbora librean futbolera jolasten usten ziguten gol asko sartzen genuen gero beste bi aste egon nintzen Noja, Azkenengoz Jerezera joan nintzen hotela sherry park deitzen zen bi igerileku zeuden eta bat spa zeukan instalazioak oso onak ziren. Jerez ez zitzaidan asko guztatu. Baina gero Sevillara Rondara eta Malagara joan nintzen eta asko guztatu zitzaidan hiru herri horiek asko guztau zitzaidan baina gauza politena niretzat Giralda izan zen. Galdakaorantz joan nintzenean 10 hordu egon nintzen kotzean. Galdakaon nengoenean Jon Galartza gonbidatu zidan bere baserrira lo egitera Luca eta Iker Gonzalekin  oso ondo pasatu nuen     

Resultado de imagen de giralda

No hay comentarios:

Publicar un comentario