miércoles, 21 de septiembre de 2016


               
     
                                                     NIRE ASTEBURUA


Resultado de imagen de fotos de las barracas de galdakaoAsteburu honetan barraketen egon naiz eta oso ondo pasatu dut. Ostiralean nire amamaren etxera joan naiz eta 10 euro emon dizkit barraketara joateko eta bertan ibiltzeko.

Larunbatean Andrearekin barraketara joan nintzen berriz eta han nire aita eta nire arreba ikusi nituen eta nire aitak 5 fitxa zeuzkan autoetan montatzeko eta nire arrebarekin montatu nintzen. Bi aldiz montatu eta gero nire arrebak dragoira joatea erabaki zuen eta ni eta Andrea nire etxera joan ginen.
Igandean nire amamaren etxera joan ginen eta nire amamak 20 euro eman zizkigun, barraketan montazeko eta barraketara joan ginen umearen eguna zenez eta dena euro batera zegoen. Bingora jolastu nuen eta zenbaki batetik galdu nuen eta hor bukatzen da nire asteburua. Oso ondo pasatu nuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario