domingo, 18 de septiembre de 2016

                                                 Galdakaoko Jaiak


Pasaden astean Marmitako lehiaketara aurkeztu ginen eta laugarrenak gelditu ginen.


Resultado de imagen de marmitako lehiaketa galdakaoOstiralean mozorro lehiaketan parte hartuko genuen, baina azkenean ez genuen parte hartu euria zelako. Bederatzi terdietan telepizzara joan ginen afaltzen Irati, Leire, Ariadne, Amets, Irune eta neska gehiago. Afaldu ostean auto txoketan montatu ginen ni Irati Simarrorekin eta Irune Irati Abonarekin. Hamar eta erdietan nire koadrilakoekin joan nintzen txosnetara.



Larunbatean koadrilakoekin bazkaria euki nuen eta bazkaldu ondoren arratsaldean barraketara joan ginen, primeran pasatu nuen. 

Gaur goizean Izaro eta Goranerekin barraketara joango naiz eta arratsaldean koadrilakoak irtengo gara paseo bat ematera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario