jueves, 8 de septiembre de 2016

                                    NIRE OPORRAK

Uda honetan oso ondo pasatu dut. Lehenengoz, Galdakaoko udalekuetara joan nintzen, han gauza asko egin genituen baina niri gehien gustatu zitzaiddan gauza, Elexaldeko pistinetara joan ginenean izan zen. Galdakaoko udalekuak 3 aste irauten zuten , baina ni 2. astean ez nintzen egon, Zuhatzara joan nintzelako (beste udaleku bat). Zuhatzan, aste bat egon nintzen eta han lo egiten genuen. Ni Urtatsekin joan nintzen hara eta oso ondo pasatunuen, baina gauza da, ihaz ere Zuhatzan egon nintzela, orduan, banekien zein gauzak egingo genituen. Gauza askotan iharu ginen: win surf, pedaloak, piragua... Zuahatzako gauzarik hoberena, lagunak egin nituela izan zen, eta lagunak oso dibertigarriak ziren eta Euskal Herriko herri desberdinetakoak. Uztailaren 22an, Iratxe kanpinera joan nintzen (Nafarroan dagoena) 10 egunetarako. 10 egun hoietan  lagun asko egin nituen lagunekin futbolean jolasten genuen. 10 egun pasa ostean, Gironara joan ginen (beste kanpin batera Catunyan dagoena). Kanpin horretan ez nuen lagunik; guztiak holandarrak zirelako, baina bueno ez du inporta, familiarekin. Kanpin ondoan hondartza zegoen, gainera oso plita zen hura. Familia osoa bizikletan ibiltera joateen ginen  eta herri asko ikusi genituen, oso politak zirenak.

Gironatik, Nafarroako kanpinera joan nintzen berriro, beste 14 egun. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario