jueves, 8 de septiembre de 2016

                           UDAKO OPORRAK

Udako oporretan leku askotara joan naiz.Lehenengo Sergiorekin Castrora joan nintzen eta hondartza , polideportiboko igerilekura eta bisikletarekin Castrotik joan ginen. Aste batzuk geroago Madridera joan nintzen nire familiakin. Madridetik paseo bat eman genuen eta gero Warnera joan ginen. Oso goiza zenes ez zuten ireki oraindik eta eguzkian itzaron behar genuen ireki arte. Warnera ireki zutenean ez zegoen ia inor eta ez genuen ilararik itzaron behar, baina ordu bat geroago bete zen eta lo egiter joan ginen. Urrengo egunean Galdakaora bueltatu ginen eta udalekuetara joan behar nintzen eta lagun asko egin nituen. Gero galdakaon egun batzuk pasatu nituen jolasten. Bi egun geroago berriro Castrora joan nintzen  Alexekin. Sergiori ikusi genuen eta Alexen igerilekurajoan ginen. Geroago jan genuen eta Alexen etxean komediasko pelikula bat ikusi genuen.Bi egun geroago etxera bueltatu nintzen. Baskoniako entrenatzaileak ekipoak egin zuten.Hurrengo egunean eskola hasi zen.Resultado de imagen de warnerImagen relacionada

No hay comentarios:

Publicar un comentario