jueves, 8 de septiembre de 2016




                                                     

                                                      OPORRAK

Oporretan leku asko ikusi ditut. Eta denak oso politak.
haurten conil de la frontera deitutako leku batera joan nintzen eta oso gustora egon naiz.

Resultado de imagen de imagenes de conil de la frontera eta oso gustora egon naiz.
conilen hondartz asko bisitatu ditut eta guztiak oso politak . Gero ere  herria ikustera  joan nintzen etxe guztiak zuriak ziren eta izozki mota asko probatu nituen baina gozoena txokolatezkoa zen ere zoo bat ikustera joan nintzen eta animali mota asko ikusi nituen 
adibidez:arranoak, jirafak, elefanteak, hipopotamoak...
bueltatzean bilboko festetan egon nintzen eta han afaldu genuen.
zuziriak ikusi genituen nire gurasoak eta nik . Oso politak 
ziren




Resultado de imagen de fuegos artificiales de bilbaoResultado de imagen de imagenes de zoo botanico de jerez                                 

No hay comentarios:

Publicar un comentario